ÅVA!!

Dagen har varit greeeaattt! Började 10 med 45 min biologi, sen Åva-Tibble kampen som vi vann, FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ TYP SJU (!) ÅR!! :D WEHOOO. Tror ni jag var taggad eller? Spelade rätt okej också tror jag, och sen tränade jag, Pauo och Heddi U15 på kvällen. Som jag kom lite sent till för jag är klantig :) Sen hem och käka typ julbord med familjen. Sylta, skinka, sill, kokt potatis, ägg med majonäs och räkor, hemgravad lax mm. det var galet gott!
Satte mig i ett varmt bubbellbad efter middagen, tyckte jag förtjänade det. Lite ont i ryggen, trött som satan också, så det var helt underbart :)
Imorgon är det match mot Bromma och jag är skittaggad :) Vill ju avsluta säsongen med att spela bra, inte bara vinst, höhö.
Nä men nu ska jag prata med en pöjk och sen sova! Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0