En vecka

Sen åker vi till Thailand! Jag är så underbart, sprudlandes av glädje och vill åka nu nu nu. Men har lite saker innan vi kan dra; Åva-Tibble kampen, sista matchen innan jul, sista jobbpasset, psykologiprov... typ det :) Emelie, Jennifer och Annika har varit hemma och varit sjuka idag, skiiitkul, största anledningen till att jag stack efter halva dagen tror jag. Spenderade den med Edgars istället, åkte runt Toyota med Adam och senare hälsa vi på Maggan på Mekonomen. Så går det när man känner fordonspojkar.
image description
Stackars asiat :( <3
fuck yes.
Senare ikväll ska jag dra iväg och träffa en person, ska ta och lägga ner lite saker i en väska nu så jag hinner komma ihåg nåt om jag är nära på att glömma det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0