Första December Tvåtusenelva

Ja, då var det december då.. Och om två veckor så sitter jag i phuket och steker, helt galet hur härligt det ska bli. Längar som fan tills vi åker. Kom på härom dagen att jag typ inte har någon bikini att ha på mig, success där asså?! nej men ska rota runt lite nästa helg när jag packar och jag lär not hitta någonting. :) Gick ju och la mig igår utan att ha skrivit färdigt labrapporten, höhö. Men kom hem för ca 45 minuter sedan och den är färdigskriven och inskickad. Galet stolt jag är över mig själv.
Och ikväll är det träning igen. Blir första denna vecka(eftersom jag var på öppet hus i tisdags) så jag är skittaggad.
So true <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0