Great night, 'nuff said

Fyfan, jag behövde igårkväll! Middag med Palmqvists på Londoners Pub, där blev det baby back ribs och coleslaw, och sen drog vi till Volksbar och träffa massooor med gamla fina vänner, inklusive folk jag inte trodde jag skulle få träffa. Mycket mycket mycket bra! Sen vidare till Khao San, där var vi lite överallt; Kims bar, The Club och sen tillbaka till Kims bar och sen drog vi och käkade på soi 38. Satt väl där till halv 4 typ.. hehe, tillbaka till hotellet och där skypeade med en viss pöjk och han mobba mig för jag var så glad när klockan var halv 5 på morgonen (I blame the kamikaze).
Jag och Evelina i typ febriari 2010


Evelina, Oscar och Jag för nåt år sen.


Story of our lives.

(Evelna har alla bilder från igår, ska se om jag kan få tag på dem senare idag)
Jag och brorsan sov över den goda frukost buffeen, kl är ca halv 12 så jag går ner och lägger mig vid poolen en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0