Smile because it happened

Helt galet vad bra de sista 24 timmarna har varit. Underbar kväll igår, Shakespear var sådär imorse men matten gick bra, slutade halv 12, käkade, chillade och pluggade lite. Åva träning vid 15:15, träning igen 18-21 och det var en så bra träning. Smasha mycket bra, och det är ju alltid superkul :) Och snacka om att man har världens bästa mamma som, efter att man varit borta typ 28 timmar, kommer hem och hon har köpt sushi till mig?! love you. Och sen har jag även tagit ett glas glögg på det. Nu blir det dusch och sen ska jag sätta mig vid datorn en stund till tror jag :)
Åva-Tibble Kampen imorgon, träna U15 17:30-19, hemmamatch mot Bromma kl 12 på lördag, middag med laget kl 16, jobb och träning söndag. Och på onsdag åker vi. JOY!
"Red(pink) Wagon" på soi 7, snart är jag där igen :D


Koh Samet, sist när jag och Emelie var där i våras :)


Minnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0