10:39

Rätt härligt tid att vakna måste jag säga. Vaknade först runt 8 av att hela huset skakade pga byggarbetarna. Går upp, lägger mig i mammas och pappas stora, tomma säng på andra sidan huset. Somnar om, vaknar nu. Nice. Är ju som sagt ledig idag och har inga större planer på att röra mig från sängen. Missade Grey's (!) igår så måste se det avsnittet nu...
Slutade 11 igår så åkte in till Stan för att käka lunch med Niklas, sen mötte jag upp Emelie, Dessie och Annika på Sergel för att se nya Breaking Dawn, och jag måste erkänna att den var rätt bra faktiskt. Hade rysningar i kroppen typ hela filmen av någon konstig anledning.. Sen chilla jag lite med Viktor och idag ska jag ligga hemma i min säng hela dagen :) kanske... tills träningen börjar iaf, men nu äre frukost som gäller :D Maaaat <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0