111015

Dagen började skiiitbra med bortamatch mot Sollentuna där vi KROSSADE dom! Känns så jävla härligt att slå Solletuna 3-0 med bra siffror i varje set också. nirr nirr. Sen hem, satte mig i ett bubbelbad (dagens mys - check) med tända ljus och läste TOK i en timme (dagens pluggande - check). Sen efteråt fick jag vääärldens huvudvärk, det var mindre nice :( Så knarkade tabletter och lade mig på sängen i 45 min så blev det bättre sen.
Vid halv 7 var det invigning i friggeboden med fest och ståhej, nej då men med andra ord så var det vuxen mingel med tyst musik, skumpa och jordnötsringar. Mina föräldrar är mogna (Y) :) Imorgon är det jobb och sedan träning som vanligt. älskar söndagar.


Från träningen i torsdags (tror jag).
Sen så tänkte jag bara säga att ni är bäst :) <3

OCH GRATTIS PÅ **års DAGEN BÄSTA MAMMA :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0