20111023

Fysen gick pissebra, plankan gick oförväntad snabbt och stabilt (!)... weird! Sen gick det typ bara nerför. MEN MEN, nya tag på tisdag. Och sen är jag ju ÖVERLYCKIG av att matchen nästa helg är vid 19 och inte 13:45 som jag trodde, vilket betyder att jag fortfarande kan jobba som jag ska OCH spela (om jag nu blir uttagen dvs). Så den tiden jag spenderade igår genom att smsa runt till 13 personer från jobbet och frågade om någon kunde jobba åt mig, var för gäves. Slipper oroa mig för det längre iaf :) YAY! :D
Sen en lite HAHA till Sarah och Paulina för de bor i Valletuna och där har vattnet slutat fungera så efter 3 timmars träning kan de inte duscha medans jag sitter i mjukisar och pyjamas och luktar skitgott :D Men nu kan de tydligen duscha igen, tur det, de stinker ju redan innan de har duschat så kan ju inte tänka mig vilka som vill umgås med dem efter 3 timmars träning...!? (you know I love you)

Nu är det dax för TE !!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0