Helg redan..?

Kom nyss hem från träningen med detta WÜNDERBARA lag. They make my days, så att säga. Och nu ska jag hoppa i duschen och sen sova tror jag.
Ingen skola onsdag eller torsdag på grund av "aktivitetsdagar" för alla linjer, men eftersom jag får cp-spec IB linje så är vi lediga. Fy i %¤&#@£ vad underbart det ska bli att få sova ut imorgon. Blir ju inte så mycket av det med tanke på match varje lördag, jobb och träning varje söndag och skola i veckan så gissa om jag ska njuta imorgon?! *glad*
Sen på fredag är det Internationella Språkdagen så då är det bara att pallra sig till skolan till 8:30 och såsa runt till lunch någon gång så får vi gå hem sen.
TAGGA MATCH MOT UPPSALA PÅ LÖRDAG !

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0