I just can contain it

Klockan är ca 10 minuter efter 18 och jag kom hem för cirka 40 minuter sen... INTE OK! Man kan ju omöjligt låta tonåringar stanna i skolan till klockan 5 på en fredagskväll när vi har så otroligt mycket bättre planer för oss :)

Träningen igår var väl sådär.. Sträcker jag på mig drar det i revbenen, och böjer jag mig framåt eller andas djupt drar det på baksidan av revbenen/skulderbladet på vänster sida, MYSIGT...! Men blev uttagen till bortamatchen mot Sollentuna på lördag i alla fall så ska tagga galet till den ikväll.

Blir nog att umgås med Emelie lite och lyssna på bra musik som denna av David Choi <-- rekommenderas starkt !


Sitter med en tekopp och spotify nu, förvånad? nej, inte jag heller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0