jag sa att jag var dålig på att blogga men ni insisterar....!

Träning idag. Och matteprov. HAHAHA! Det var ett skämt, inte rätt för ig, absolut inte men med tanke på att jag droppa från standard till studies vill jag gärna göra bra ifrån mig. Halva av de som tar standard gick ut ur rummet typ halvgråtandes, de andra skrattade för det gick så dåligt. kärlek till min klass asså!
Hade ingen engelska idag så gick 10-13:45, NICE, och imorgon börjar jag 10 slutar 15:20, häääärligt med sovmorgon.
SEN ÄR DET LOOOVVV!!! vare någon som sa jobb och träning? :O Men ledig på lördag så det kanske händer nåt imorgon, får se :)
Ger mina trevliga läsare lite sen vardagshumor så länge.
för jag är så jävla lättroad (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0