"läs mer på uniflexbemanning.se"

asså så mycket kärlek hat till reklamen på spotify. ush!
Igår var det start på skolan igen efter en super-helg! :) Vinst mot sollet på lördagen, och nästan bara bra kommentarer på jobbet så det är hääärligt. Träningen var lite småseg in my opinion men så är det ibland. Vi kör på nytt ikväll. Gjorde typ ingenting igår, skola från 09:55-16:45 så det var ju som vanligt skiiiitkul -.- Idag vaknade jag vid 08:01 och skulle gå till bussen ca 25 över.. totalpanik men jag hann (Y)
Går till 17 idag egentligen men hoppas på att CAS lektionen är inställd så jag slutar 14:40 istället. *hoppas hoppas*

Bild från i somras.


eftersom jag försov mig imorse blev det tea on-the-go till skolan :)


taskigt av paulina att fota oss när vi sprang i söndags. Hurtighets-nivån va på topp!


Kommentarer
Postat av: paulina

2011-10-19 @ 00:11:59
URL: http://a
Postat av: tjejen som inte kan kommentera

Det finns många fler bilder än bara den ska du veta. Tar nya på torsdaaaaaaaag.

2011-10-19 @ 08:51:01
URL: http://allweknowis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0