SOVMORGOOOOON!

GODMORGON, eller njae, lite sent kanske...
men gick i alla fall upp vid 11 idag, så jefla härligt! Satte mig i soffan i en halvtimme med frukost och en kopp te (viktigt) och sen ställde jag mig i tvättstugan i 1,5 timme och agerade kvinna.
Sen kom Rikard och hans två kompisar in och ville ha frukost, men de fick de fixa själva. Vid 13 vandrade jag ner till Viktor och hjälpe honom med att slå in lite presenter tills ikväll. Brorsan fyllde år förra veckan, men eftersom vi alla är upptagna på helgerna och inte har skola imorgon så ska vi fira honom ikväll. Sen upp hit igen, och tro fan inte pojkarna vill ha lunch nu (typ 3 timmar efter frukosten...!). Får se om jag orkar agera mamma till skruttungarna.
Nu ska jag ner och hänga tvätten som jag la i innan jag stack till Viktor. duktig tjej.


Dagens väckarklocka.... -.-


oohh looord, what would we do without music?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0